Εν ενεργεία Δήμαρχος, ο Δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, ολοκλήρωσε έναν σημαντικό κύκλο σπουδών, αποφοιτώντας από το φημισμένο Fletcher School of Law and Diplomacy του Πανεπιστημίου Tufts στη Βοστώνη.

“Μετά από 16 μήνες εντατικής προσπάθειας, αμέτρητα ξενύχτια, πίεση χρόνου και αρκετές στιγμές γεμάτες ερωτηματικά, αυτό το δύσκολο αλλά συναρπαστικό ταξίδι ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Η τελετή αποφοίτησής μου από το Πανεπιστήμιο TUFTS και το Fletcher School of Law and Diplomacy (GMAP Program) ήταν μια πραγματικά μοναδική εμπειρία”, είπε ο ίδιος απ’ τη Βοστώνη όπου βρέθηκε για να παραλάβει το πτυχίο του απ’ το φημισμένο σ’ όλο τον κόσμο Πανεπιστήμιο.

Προσθέτοντας: “Το ταξίδι στη γνώση συνεχίζεται και ίσως οδηγήσει και σε ακόμη πιο μακρινούς προορισμούς. Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν, αλλά κυρίως οι φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτή τη διαδρομή, είναι ανεκτίμητες”.



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ