Σε μήνυμα της για το μακελειό στην περιοχή Côte-des-Neiges που στοίχισε τη ζωή σ’ έναν μάχιμο αστυνομικό και σ’ έναν πολίτη η Ελληνική Κοινότητα Μείζονος Μόντρεαλ εκφράζει την βαθύτατη θλίψη της και την υποστήριξη της στις οικογένειες τους.
«Οι σκέψεις μας είναι σ’ εκείνους που χάθηκαν, στους αγαπημένους τους και όλους όσοι επηρεάστηκαν από αυτό το σπαρακτικό γεγονός. Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, προσφέρουμε την εγκάρδια υποστήριξή μας και στεκόμαστε αλληλέγγυοι με ολόκληρη την Κοινότητά μας. Μαζί στη θλίψη, συμπόνια και ελπίδα» αναφέρει στο μήνυμα της η ΕΚΜΜ.
Όπως έχει γράψει το greekvision.ca το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή Côte-des-Neiges, όταν αστυνομικοί ανταποκρίθηκαν σε κλήση σχετικά με την παρουσία ένοπλου σε δωμάτιο ξενοδοχείου.
Θυσία στο καθήκον: Ο αστυνομικός που έπεσε νεκρός στους πυροβολισμούς στο Côte-des-Neiges
Μόντρεαλ σε πένθος μετά τη φονική επίθεση: Μεσίστιες σημαίες και έρευνα για τα αναπάντητα ερωτήματα
Κατά την άφιξή τους δέχθηκαν πυρά, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 34χρονος αστυνομικός Μοχάμεντ Λαμίν Μπενρεντουάν, μέλος της αστυνομίας του Μόντρεαλ από το 2021.
Νεκρός έπεσε επίσης ο πολίτης Μάικλ Μόσε Μιζράχι, ενώ ο ένοπλος, ο 25χρονος Σεθ Σκοτ Χάτφιλντ από την Αλμπέρτα, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυροβολισμών με τις αρχές.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο δράστης ήταν οπλισμένος με πυροβόλο όπλο μεγάλης εμβέλειας. Οι έρευνες συνεχίζονται προκειμένου να διαπιστωθεί πώς απέκτησε το όπλο και αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Σε δηλώσεις της μία ημέρα μετά το αιματηρό συμβάν, η Δήμαρχος του Μόντρεαλ Σοράγια Μαρτίνεζ Φερράδα εξέφρασε την ανησυχία της για το γεγονός ότι άτομα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορούν οπλισμένα σε δημόσιους χώρους, θέτοντας ευθέως σε κίνδυνο την ασφάλεια πολιτών και αστυνομικών.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ