Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων του Πρέσβεως της Ελλάδας, κ. Εμμανουήλ Αποστολάκη, με τους εκπροσώπους του ομογενειακού Ελληνισμού στην Ουγγαρία, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Πρεσβεία με τον νέο εκπρόσωπο της «Ελληνικής Εθνότητας» στο ουγγρικό Κοινοβούλιο, κ. Αλέξανδρο Πούρο, καθώς και τον Πρόεδρο της Αυτοδιοίκησης Ελλήνων Ουγγαρίας, κ. Κωνσταντίνο Χριστοδούλου.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης αντηλλάγησαν απόψεις σχετικά με την πρόοδο των ομογενειακών ζητημάτων και αναδείχθηκε η σημασία της ενότητας και της εποικοδομητικής συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων ομογενειακών φορέων για την επιτυχή προώθηση των εν λόγω ζητημάτων.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συστηματική προώθηση, ειδικά στη νέα γενιά του Ελληνισμού της Ουγγαρίας, της ελληνομάθειας, την οποία η μητέρα πατρίδα στηρίζει διαχρονικά, μεταξύ άλλων, και με την αδιάλειπτη απόσπαση εκπαιδευτικών από την Ελλάδα.
Τέλος, στο πλαίσιο του ιστορικού ρόλου της ομογένειας ως γέφυρας φιλίας μεταξύ της Ελλάδας και της Ουγγαρίας συμφωνήθηκε η περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριοποίησης όλων των θεσμικών φορέων της Ομογένειας προς προβολή της Ελλάδας και του πολιτισμού της στην Ουγγαρία και προώθηση των επαφών μεταξύ του ελληνικού και ουγγρικού λαού

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ