Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Αβραμόπουλος για Qatar Gate: «Όλη η ιστορία είναι μία μπούρδα – Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα»

Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση Qatar Gate και το ένταλμα σύλληψης των βελγικών αρχών που διαβιβάστηκε στη Βουλή.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης, ο πρώην Επίτροπος της Ε.Ε. , Δημήτρης Αβραμόπουλος, υποστήριξε ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, χαρακτηρίζοντας την υπόθεση «μία μπούρδα» και αμφισβητώντας τη νομιμότητα της διαδικασίας που ακολουθήθηκε.

«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις. Δεν με κάλεσε η βελγική Δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο».

Ο κ. Αβραμόπουλος έκανε λόγο για «σκοπιμότητα από Βέλγους αστυνομικούς που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους», ενώ υποστήριξε πως δεν προκύπτει κανένα πολιτικό ζήτημα από την υπόθεση.

Αναφερόμενος στη συνεργασία του με τον οργανισμό Fighting Impunity, εξήγησε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος, λαμβάνοντας αμοιβή 5.000 ευρώ μηνιαίως, την οποία –όπως είπε– δήλωνε κανονικά στην Ελλάδα.

«Ρώτησα τότε αν μπορώ να πληρώνομαι και μου απάντησαν πως βεβαίως μπορώ. Τα χρήματα τα δήλωνα και φορολογούμαι στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα που να δηλώνεται και να φορολογείται;», ανέφερε.

Παράλληλα, σημείωσε ότι ο πρώην ευρωβουλευτής Αντόνιο Παντσέρι διατηρούσε δύο ξεχωριστές δραστηριότητες, υποστηρίζοντας ότι ο οργανισμός Fighting Impunity δεν αποτελούσε κάλυψη για τις παράνομες ενέργειες που αποκαλύφθηκαν αργότερα στο Qatar Gate.

Κλείνοντας, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επανέλαβε ότι δεν αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα κερατά».


Διαβάστε επίσης:

Qatargate: Η Κομισιόν «αδειάζει» τα σενάρια περί ασυλίας Αβραμόπουλου – Τι απαντά για τη Fight Impunity

Don't Miss