Ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Γερμανία, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, είχε συνάντηση με τη βουλευτή του CDU Kerstin Radomski, μέλος της Επιτροπής Προϋπολογισμού και υπεύθυνη για τον προϋπολογισμό της Καγκελαρίας.
Κατά τη συνάντηση, ο κ. Παπαϊωάννου ανέπτυξε διεξοδικά τους προβληματισμούς που προκάλεσε η απόφαση κατάργησης του ελληνόφωνου προγράμματος της Deutsche Welle, επισημαίνοντας τις επιπτώσεις στην ενημέρωση των ελληνόφωνων ακροατηρίων.
Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση της Deutsche Welle έχει ανακοινώσει την απόφασή της να κλείσει το Ελληνικό Πρόγραμμα του σταθμού από τον Ιανουάριο του 2027, στο πλαίσιο γενικότερων περικοπών, που προκύπτουν μετά τη μείωση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό της Γερμανίας.
Σημειώνεται ότι η ελληνόφωνη υπηρεσία είναι η μόνη που διακόπτεται συνολικά σε ό,τι αφορά όλες τις υπηρεσίες της.
Η ελληνική γλώσσα είναι η μόνη από τις 32 συνολικά της DW που θα σταματήσει να υπάρχει από την 1η Ιανουαρίου του 2027. Περικοπές υπάρχουν και σε ορισμένα άλλα προγράμματα, αλλά καμία γλώσσα δεν αποσύρεται ολοκληρωτικά.
Στη σχετική ανακοίνωση της η Deutsche Welle έχει αναφέρει: «Η ελληνόφωνη υπηρεσία της DW θα διακοπεί.
Αυτή η υπηρεσία παρείχε ανεξάρτητη πληροφόρηση στο κοινό στην Ελλάδα, ακόμη και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας.
Λειτούργησε ως σημαντικό κανάλι διαλόγου κατά τη διάρκεια της κρίσης του ευρώ, μεταφέροντας τις γερμανικές απόψεις στο ελληνικό κοινό.
Η Ελλάδα είναι από καιρό μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι μια σταθερή δημοκρατία με ένα ποικίλο τοπίο Μέσων Ενημέρωσης, και για αυτό και η DW πρέπει να προχωρήσει στις περικοπές σε αυτόν τον τομέα».

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ