Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Αποχαιρετιστήρια συνάντηση του Πρόξενου Αλ. Γεννηματά με την ομογενή Δήμαρχο Γενεύης Χριστίνα Κίτσος

“Τα τελευταία χρόνια στη Γενεύη, υλοποιήθηκαν πολλές δράσεις αλλά και έργα που έφεραν την Ελλάδα στο προσκήνιο. Σταθερός αρωγός στην προσπάθεια αυτή η πρώτη Ελληνίδα Δήμαρχος της πόλης Χριστίνα Κίτσος”, αναφέρει σε μήνυμα του το Προξενείο της Ελλάδας στη Γενεύη.

Στο ίδιο μήνυμα γίνεται αναφορά στην αποχαιρετιστήρια συνάντησή που είχε ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στην ελβετική πόλη Αλέξανδρος Γεννηματάς με την ομογενη Δήμαρχο της πόλης.

Με συρτάκι και Καβάφη η ορκωμοσία της ομογενούς Δημάρχου Γενεύης Χριστίνα Κίτσος

Σημαντική στιγμή για την Ομογένεια: Η Χριστίνα Κίτσος ορκίζεται για δεύτερη θητεία Δήμαρχος της Γενεύης

Ο κ. Γεννηματάς ευχαρίστησε την κ. Κίτσος για την άψογη συνεργασία και για την αμέριστη συμπαράστασή της στον Ελληνισμό της σπουδαίας αυτής φιλελληνικής εστίας. Εξέφρασε δε ιδιαίτερη συγκίνηση για το υπέροχο δώρο που του προσέφερε: μια φωτογραφία της προτομής του Ιωάννου Καποδίστρια στη Γενεύη, που εγκαινίασαν μαζί πέρυσι, ανήμερα της 25ης Μαρτίου.

Don't Miss

Στο Μπούργκενστοκ κρίνεται η επόμενη μέρα στη Μέση Ανατολή

Την Παρασκευή ξεκινούν στην Ελβετία οι

Ελβετία: Στο φως ρωμαϊκή γέφυρα 1.600 ετών

Η ανακάλυψη που λύνει ένα αρχαιολογικό