Οι πρωταθλητές επιβιβάστηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο ανοιχτό λεωφορείο και διέσχισαν τον περίφημο «Canyon of Heroes».
Η Νέα Υόρκη φόρεσε τα γιορτινά της για να υποδεχθεί τους πρωταθλητές του ΝΒΑ. Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο φίλαθλοι κατέκλυσαν από νωρίς τους δρόμους του Μανχάταν, προκειμένου να αποθεώσουν τους παίκτες των Νιου Γιορκ Νικς, οι οποίοι χάρισαν στην ιστορική ομάδα το πρώτο της πρωτάθλημα έπειτα από 53 χρόνια αναμονής.
Οι πρωταθλητές επιβιβάστηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο ανοιχτό λεωφορείο, ντυμένο στα χαρακτηριστικά μπλε και πορτοκαλί χρώματα του συλλόγου, και διέσχισαν τον περίφημο «Canyon of Heroes», τη διαδρομή όπου παραδοσιακά πραγματοποιούνται οι μεγαλύτερες παρελάσεις θριάμβου της πόλης. Σε όλη τη διαδρομή χιλιάδες φίλαθλοι τραγουδούσαν συνθήματα, κρατούσαν σημαίες και αποθέωναν τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο.
Το «παρών» έδωσε και ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Ζοχράν Μαμντάνι, γνωστός για την αγάπη του προς τους Νικς. Φορώντας φανέλα της ομάδας, ανέβηκε για λίγο στο λεωφορείο και συμμετείχε στους πανηγυρισμούς, χορεύοντας μαζί με τον σταρ σέντερ Καρλ-Άντονι Τάουνς, ο οποίος απολάμβανε τη στιγμή καπνίζοντας πούρο.
Η κορύφωση των εορτασμών πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της πόλης. Εκεί οι παίκτες και οι προπονητές των Νικς παρέλαβαν τα κλειδιά της Νέας Υόρκης από τον δήμαρχο, σε μια ιδιαίτερα συμβολική και τιμητική τελετή για το ιστορικό επίτευγμά τους. Το κτίριο ήταν στολισμένο με τα χρώματα της ομάδας, ενώ από τα παράθυρα κρέμονταν πανό με τα ονόματα των πρωταγωνιστών της φετινής πορείας.
Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο θρυλικός σχολιαστής των αγώνων των Νικς, Μάικ Μπριν. Σε περίοπτη θέση μπροστά στο κοινό είχαν τοποθετηθεί και τα τρία τρόπαια που κατέκτησε η ομάδα τη φετινή σεζόν: το Κύπελλο του ΝΒΑ, το τρόπαιο της Ανατολικής Περιφέρειας και φυσικά το πολυπόθητο πρωτάθλημα του ΝΒΑ, ολοκληρώνοντας μια χρονιά που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στην ιστορία του συλλόγου.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ