Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026

Ελληνικό Κογκρέσο Κεμπέκ: Μήνυμα Μνήμης και Δικαιοσύνης για την Ποντιακή Γενοκτονία

Το Ελληνικό Κογκρέσο του Κεμπέκ (Hellenic Congress of Quebec) εξέδωσε ανακοίνωση για την Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.

Το Ελληνικό Κογκρέσο του Κεμπέκ (Πρόεδρος ο Σωτήρης Αντύπας) λειτουργεί ως το δευτεροβάθμιο πολιτικό και αντιπροσωπευτικό όργανο της ελληνοκαναδικής κοινότητας στην επαρχία του Κεμπέκ.

Με έδρα το Μόντρεαλ, εστιάζει στην εκπροσώπηση, τις πολιτικές ζυμώσεις και την υποστήριξη της ελληνικής παροικίας, με πρόσφατες δράσεις να περιλαμβάνουν την προετοιμασία για επαρχιακές εκλογές και συναντήσεις.

Η ανακοίνωση:

Don't Miss