Η Honda ανακοίνωσε ότι αναστέλλει επ’ αόριστον τα σχέδια της για ένα έργο ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο Οντάριο, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναθεώρησης του επιχειρηματικού μοντέλου της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda Global, Τοσιχίρο Μίμπε, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο την Πέμπτη, λέγοντας ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αναδόμηση της δομής της αυτοκινητοβιομηχανίας της τα επόμενα τρία χρόνια και θα ανακατανείμει περισσότερους πόρους σε υβριδικά μοντέλα που «έχουν αυτήν τη στιγμή υψηλή ζήτηση».
Η ανακοίνωση έρχεται καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ζημίες 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων την Πέμπτη -την πρώτη της ολοκληρωμένη ζημία – σε μεγάλο βαθμό λόγω του υψηλού κόστους της στρατηγικής της για τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι πολιτικές του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απομακρύνονται από τα ηλεκτρικά οχήματα.
Η κυβέρνηση Τραμπ έχει καταργήσει τις φορολογικές πιστώσεις και έχει αναιρέσει τα πρότυπα εκπομπών.
Η Nikkei Asia ανέφερε για πρώτη φορά την περασμένη εβδομάδα την απόφαση της Honda να παγώσει τα σχέδια για τη Μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων στο Άλιστον του Οντάριο – ένα έργο που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2024 και θα δημιουργούσε 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας.
Εκείνη την εποχή, ούτε η εταιρεία ούτε οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν την είδηση.
Την περασμένη εβδομάδα, ο πρωθυπουργός Μαρκ Κάρνεϊ αναγνώρισε ότι η καναδική αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει «προκλήσεις», εν μέρει λόγω των αμερικανικών δασμών

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ